Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2012, 14:11
από tidus666
Έχω ένα Gamepad Thrustmaster dual trigger 3-in-1 V.2. Θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου πείτε τι πρέπει να κάνω για να τρέξει στο σύστημά μου (12.04 LTS) Το έβαλα μέσα αλλά δεν το αναγνωρίζει. Μάλλον θέλει κανά driver, δεν ξέρω. Αν μπορείτε να με βηθήσετε, σας ευχαριστώ. :)