Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2012, 14:18
από teokoul
εχω κανει κανονικη εγκατασταση στον σκληρο....θα βαλω αν ειναι τα 12.04 να δω αν μου κανει τα ιδια....αλλα ειναι ευκολα?διοτι πριν τα 11.04 ειχα τα 12.10 και ειχα μπερδευτει για αυτο τα αλλαξα....