Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2012, 14:18
εχω κανει κανονικη εγκατασταση στον σκληρο....θα βαλω αν ειναι τα 12.04 να δω αν μου κανει τα ιδια....αλλα ειναι ευκολα?διοτι πριν τα 11.04 ειχα τα 12.10 και ειχα μπερδευτει για αυτο τα αλλαξα....
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/