Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2013, 20:40
από maenolis
Οι ssd είναι 2.5". Οι πιο πολλοί έχουν μέσα αντάπτορα για να τους βάλεις στις θέσεις του tower χωρίς πρόβλημα όμως ;)
Η μητρική σου αν είναι sataII ή III είσαι οκ. Αν είναι sataI πάλι οκ είναι αλλά δεν αξίζει να δώσεις χρήματα για να βάλεις έναν ssd. Σε κάθε περίπτωση προσωπική μου γνώμη πάρε sataIII ssd γιατί και sataII να έχεις θα εκμεταλευτείς στο έπακρο τις ταχύτητες της μητρικής σου με το sataIIΙ και επίσης θα σου μείνει για επόμενο μηχάνημα πολύ πιθανό.