Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2013, 11:09
Δεν έχω καθόλου παραμικρή ιδέα από το linux και το ubuntu ( σαν να πρέπει να κάτσω να μάθω κινέζικα νιώθω όταν βλέπω τις εντολές στο τερματικό lol ).
Εγκατέστησα το ubuntu 13.04 desktop 64 bit και τώρα θέλω σταδιακά να κάνω να δουλέψουν τα διάφορα περιφεριακά σωστά.
Αρχίζω από το πληκτρολόγιο logitech g19.
Ανακάλυψα κάποιο applet για linux αυτό εδώ ........ http://www.gnome15.org/
Ακολουθώ τις οδηγίες εγκατάστασης για ubuntu από εδώ ........ http://www.gnome15.org/index.php?option ... &Itemid=33
Αλλά στο τέλος δεν κατεβάζει το κύριο πακέτο οπότε δεν το εγκαθιστά.
Σε άλλη έκδοση ubuntu είχε κατεβάσει τα πάντα τα εγκατέστησε αλλά δεν ήξερα από κει και πέρα πως αρχινάει το πρόγραμμα και πως εγκαθιστώ πάνω του το g19
Αν κάποιος έχει το ίδιο πληκτρολόγιο και έχει βγάλει άκρη με την συγκεκριμένη έκδοση του ubuntu ας ενημερώσει και εάν δεν του είναι κόπος να παρουσιάσει την όλη διαδικασία σαν οδηγό γιατί δεν έχω όπως προείπα την παραμικρή ιδέα για πολλά αλλά και για το πως κάνουν το οτιδήποτε αφορά εγκαταστάσεις και απεγκαταστάσεις προγραμμάτων σε αυτό το λειτουργικό.
Ευχαριστώ.
Εγκατέστησα το ubuntu 13.04 desktop 64 bit και τώρα θέλω σταδιακά να κάνω να δουλέψουν τα διάφορα περιφεριακά σωστά.
Αρχίζω από το πληκτρολόγιο logitech g19.
Ανακάλυψα κάποιο applet για linux αυτό εδώ ........ http://www.gnome15.org/
Ακολουθώ τις οδηγίες εγκατάστασης για ubuntu από εδώ ........ http://www.gnome15.org/index.php?option ... &Itemid=33
Αλλά στο τέλος δεν κατεβάζει το κύριο πακέτο οπότε δεν το εγκαθιστά.
Σε άλλη έκδοση ubuntu είχε κατεβάσει τα πάντα τα εγκατέστησε αλλά δεν ήξερα από κει και πέρα πως αρχινάει το πρόγραμμα και πως εγκαθιστώ πάνω του το g19
Αν κάποιος έχει το ίδιο πληκτρολόγιο και έχει βγάλει άκρη με την συγκεκριμένη έκδοση του ubuntu ας ενημερώσει και εάν δεν του είναι κόπος να παρουσιάσει την όλη διαδικασία σαν οδηγό γιατί δεν έχω όπως προείπα την παραμικρή ιδέα για πολλά αλλά και για το πως κάνουν το οτιδήποτε αφορά εγκαταστάσεις και απεγκαταστάσεις προγραμμάτων σε αυτό το λειτουργικό.
Ευχαριστώ.