Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2013, 23:54
1. δεν έχω άλλο καλώδιο..
2. κάθε φορά σχεδόν σε άλλη το βάζω.. Επιπλέον, έχει δοκιμαστει σε σταθερό με windows με notebook και σε laptop με win και ubuntu - και δεν εμφανίζεται τίποτα στον υπολογιστή
3. άλλοι σκληροί δουλεύουν κανονικότατα
4. Λειτουργεί συνδέοντάς τον σε μπρίζα.. Μου το εδωσαν με μετασχηματιστή που έχει σκάλες από 1,5 μέχρι 12 volt (στο 12 τρεχω)
2. κάθε φορά σχεδόν σε άλλη το βάζω.. Επιπλέον, έχει δοκιμαστει σε σταθερό με windows με notebook και σε laptop με win και ubuntu - και δεν εμφανίζεται τίποτα στον υπολογιστή
3. άλλοι σκληροί δουλεύουν κανονικότατα
4. Λειτουργεί συνδέοντάς τον σε μπρίζα.. Μου το εδωσαν με μετασχηματιστή που έχει σκάλες από 1,5 μέχρι 12 volt (στο 12 τρεχω)