Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 13:39
από konnn
Tasos έγραψε:Ανακαλυπτω οτι ενω με το εξωτερικο (USB) ποντικι δουλευω κανονικα , το ενσωματωμενο ειναι ενενεργο. Τι φταιει;


Υπάρχει ρύθμιση που απενεργοποιεί το mouse pad όταν εισάγεις εξωτερικό ποντίκι.