Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 13:39
Tasos έγραψε:Ανακαλυπτω οτι ενω με το εξωτερικο (USB) ποντικι δουλευω κανονικα , το ενσωματωμενο ειναι ενενεργο. Τι φταιει;
Υπάρχει ρύθμιση που απενεργοποιεί το mouse pad όταν εισάγεις εξωτερικό ποντίκι.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Tasos έγραψε:Ανακαλυπτω οτι ενω με το εξωτερικο (USB) ποντικι δουλευω κανονικα , το ενσωματωμενο ειναι ενενεργο. Τι φταιει;