Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2013, 21:23
από dim459
fkol k4 έγραψε:είμαι θιασώτης της άποψης πως η Microsoft βγάζει τα καλύτερα περιφερειακά για Linux... Εικόνα

+1
Είναι όντως εντελώς αστείο, αλλά έχεις δίκιο !