Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2013, 21:23
fkol k4 έγραψε:είμαι θιασώτης της άποψης πως η Microsoft βγάζει τα καλύτερα περιφερειακά για Linux... Εικόνα
+1
Είναι όντως εντελώς αστείο, αλλά έχεις δίκιο !
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
fkol k4 έγραψε:είμαι θιασώτης της άποψης πως η Microsoft βγάζει τα καλύτερα περιφερειακά για Linux... Εικόνα