Δημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2013, 17:29
Επισης ειδα πως ο προεγκατεστημενος gmusicplayer εχει ειδικο μενου για τη προσθεση των Xf86keys. Για να λειτουργησουν ομως χρειαζεται το προγραμμα να ειναι εμφανες στην οθονη και οχι ελαχιστοποιημενο στο tray. Βεβαια δεν λυνει το προβλημα για την αλλαγη σε ολους τους media players.