Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2014, 22:55
από dim459
taormina έγραψε: Εγκατέστησα το XSANE, πώς το χρησιμοποιώ για να σκανάρω μια δοκιμαστική σελίδα; Αριστερά στην μπάρα με τα εικονίδια των εφαρμογών, δέν το βλέπω.

Καταρχήν σχετικά με το xsane.
Αν χρησιμοποιείς unity, άνοιξε το dash και γράψε xsane, θα στο εμφανίσει, λογικά στη λίστα εφαρμογών θα βρίσκεται στα γραφικά.
Στο μεγάλο παράθυρο πατάς acquire preview και μετά σε ένα από τα δύο μικρότερα πατάς scan.
Βασικά το θέμα είναι να βλέπει το scanner και να δουλεύει, από εκεί και πέρα οι ρυθμίσεις του xsane είναι πολλές.
Για το δίκτυο, σε λίγο, δοκίμασε εν τω μεταξύ το scanner.