Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2009, 21:40
από Xpert
κάθε φορα που κάνω συνομιλία μα κάμερα αναβοσβήνει η εικόνα το πρόβλημα είναι σίγουρα δικό μου γιατί το αντιμετωπίζω επίσης όταν βλέπω ταινία είμαι τελείως άσχετος με το linux για αυτό σας παρακαλώ να τα εξηγείται όσο πιο απλά γίνετε :?