Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2009, 19:34
από kalaksigiesai
Nisok έγραψε:Συνδεσε το δίσκο και δώσε από το τερματικό την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων

nautilus


Και θα ανοίξει ο ναυτίλος. Δεν εμφανίζει εικονιδιάκι να το κάνω mount.

Οι κινήσεις που θα κάνω είναι:

1. Στην θύρα που έβαλα τον δίσκο, βάζοντας ένα USB φλασάκι, ανοίγει (να δούμε ότι δουλεύει το αυτόματο mount);
2. Αν ΝΑΙ τότε πιθανό να μην έγινε σωστή αποπροσάρτηση από windows (ή και από το παλιό linux που είχα).
Δοκιμάζω πρώτα σε windows (υπάρχει κάποιο μηχανάκι με windows εύκαιρο).
Μετά δοκιμάζω αν γίνεται προσάρτηση στον παλιό μου υπολογιστή (8.04).
3. Αν ΔΕΝ δουλεύει με άλλο φλασακι, τότε πιθανό να έχει κάποιο πρόβλημα η USB ή το λειτουργικό.
Σε τέτοια περίπτωση δοκιμάζω να βάλω το live cd και να δω αν κάνει mount. Αν το κάνει εκεί, τότε δουλεύει η θύρα και έχει πρόβλημα η εγκατάσταση.
Σε τέτοια περίπτωση, φτιάχνω ένα άλλο χρήστη και τότε πολύ πιθανό να παίζει.