Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 16:33
από linuxman
filippos.xf έγραψε:linuxman αν σε αυτά που μου λες να κάνω δεν έκανα κάτι σωστά πες το μου για να ξέρω. :)

Καλά τα έκανες , θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε την λύση , μην το παρατάς .