Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2009, 16:33
filippos.xf έγραψε:linuxman αν σε αυτά που μου λες να κάνω δεν έκανα κάτι σωστά πες το μου για να ξέρω.
Καλά τα έκανες , θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε την λύση , μην το παρατάς .
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
filippos.xf έγραψε:linuxman αν σε αυτά που μου λες να κάνω δεν έκανα κάτι σωστά πες το μου για να ξέρω.