Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2010, 15:14
VLC και Exaile.
Και για να πω την αλήθεια ο VLC είναι ο μοναδικός player που κάνω εγκατάσταση πέρα από τους προεγκατεστημένους.
Πάντως ο Τotem έχει τα φόντα να γίνει πανίσχυρος player αλλά θέλει δουλίτσα ακόμα.
Και για να πω την αλήθεια ο VLC είναι ο μοναδικός player που κάνω εγκατάσταση πέρα από τους προεγκατεστημένους.
Πάντως ο Τotem έχει τα φόντα να γίνει πανίσχυρος player αλλά θέλει δουλίτσα ακόμα.