Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 00:17
από emmsarris
Περίπου στα ίδια επίπεδα χρησιμοποιώ Rhythmbox, audacious, totem και vlc.
Rhythmbox: μουσική και διαδικτυακό ραδιόφωνο
Audacious: μουσική, όταν θέλω ταχύτητα και χαμηλή δέσμευση πόρων
Totem και VLC: Για ταινίες, αν και προτιμώ τον totem ειδικά αν δεν έχω υπότιτλους ;-)