Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 13:00
από sotos_ubu
Ψήφισα Totem+Vlc. Totem περισσότερο γιατί είναι απο προεπιλογή για τα βίντεο αλλά πιστεύω ο vlc είναι καλύτερος..Δεν ακούω ιδιαίτερα μουσική αλλά στις σπάνιες περιπτώσεις που το κάνω χρησιμοποιώ τον Rhythmbox.'

ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???

Ο smplayer δεν είναι gui frontend για τον mplayer? Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια..Αλλά αν είναι τότε δεν μπορεί να μπει σαν standalone player στο poll