Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 13:05
από panligo
sotos_ubu έγραψε:Ο smplayer δεν είναι gui frontend για τον mplayer? Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια..

Ναι, δίκιο έχεις!!

tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc

Μπορείς ακόμα να αλλάξεις την ψήφο σου η να προσθέσεις και την δεύτερη...

Edit: Εγώ με Totem και Rhythmbox είμαι ευχαριστημένος. Γενικά προτιμώ τα προεγκατεστημένα προγράμματα..