Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 13:45
από tolis_01
panligo έγραψε:
tolis_01 έγραψε:Δεν πρόσεξα ότι έχω δυο επιλογές και ψήφισα μόνο vlc

Μπορείς ακόμα να αλλάξεις την ψήφο σου η να προσθέσεις και την δεύτερη...


Off topic:
Α, thank you, δεν το ήξερα. Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική :)