Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 13:50
tolis_01 έγραψε:Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική
Ωραία... έτσι να βλέπω το Rhythmbox να ανεβαίνει...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
tolis_01 έγραψε:Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική