Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 13:50
από panligo
tolis_01 έγραψε:Πρόσθεσα και rhythmbox γιατί με αυτόν ακούω μουσική :)

Ωραία... έτσι να βλέπω το Rhythmbox να ανεβαίνει... :thumbup: