Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2010, 22:44
vlc για τσοντες
εε....ταινιες και rhytmbox για μουσικη
ναι ενας αλλο player ειναι ο miro
Off topic:
σχετικα με αυτην την απαντηση
vagrale13 έγραψε:ftso έγραψε:που είναι ο smplayer???
Κάποιον άλλο player
ναι ενας αλλο player ειναι ο miro
Off topic:
σχετικα με αυτην την απαντηση
Spoiler: show