Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2010, 10:22
silvestros έγραψε:Μην ανησυχειτε, οι χακερς χρησιμοποιουν linux οποτε δεν θα μολυναν το δικο τους λειτουργικο
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
silvestros έγραψε:Μην ανησυχειτε, οι χακερς χρησιμοποιουν linux οποτε δεν θα μολυναν το δικο τους λειτουργικο