Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2010, 10:22
από jemadux
silvestros έγραψε:Μην ανησυχειτε, οι χακερς χρησιμοποιουν linux οποτε δεν θα μολυναν το δικο τους λειτουργικο :)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: