Δημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2010, 04:54
Φίλε σαμουρα2 κάντα εγκατάσταση αλλά χωρίς να σβήσεις τα windows.Έτσι και θα πειραματιστείς ,και αν δεν σου αρέσουν,θα χεις και τα παλιά..
Αν και αυτή η εκδοχή παίζει κατά πολύ λίγο,στον τομέα των παιχνιδιών.
Αλλά και πάλι.Όντας φανατικός gamer (dota,HoN) παρατήρησα ότι τα εργαλεία που χουν τα λινυξ,σε κάνουν να ξεχάσεις ότι υπάρχουν games(Αλλά καλού κακού άσε και τα windows γιατί όλοι κάποτε βαριόμαστε,πάμε μια ώρα στα windows και γυρνώντας ευχαριστούμε την κοινότητα
).
Αν και αυτή η εκδοχή παίζει κατά πολύ λίγο,στον τομέα των παιχνιδιών.
Αλλά και πάλι.Όντας φανατικός gamer (dota,HoN) παρατήρησα ότι τα εργαλεία που χουν τα λινυξ,σε κάνουν να ξεχάσεις ότι υπάρχουν games(Αλλά καλού κακού άσε και τα windows γιατί όλοι κάποτε βαριόμαστε,πάμε μια ώρα στα windows και γυρνώντας ευχαριστούμε την κοινότητα