Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2011, 14:36
από pros
KeRber0s έγραψε:Γενικά καλό είναι να μην υπάρχουν πολιτικές/θρησκευτικές δημοσιεύσεις, λόγω σεβασμού στις πεποιθήσεις των άλλων, αλλά και επειδή δεν έχουν απολύτως ΚΑΜΙΑ σχέση με το Ubuntu και το ΕΛ/ΛΑΚ.


Είναι σίγουρο αυτό; Εξαρτάται από το θέμα και τον τρόπο που παρουσιάζεται στην συζήτηση...