Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 16:22
από clepto
μπορεί να υπάρξει κάποιο πρόβλημα...καλύτερα να κάνεις κανονική εγκατάσταση άμα θες να εκμεταλλευτείς πλήρως το λειτουργικό σύστημα