Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2011, 22:12
filippos.xf έγραψε:Πράγματι, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ιταλική ομάδα για την βοήθεια!c7p έγραψε:Αρκετά ενδιαφέρουσες οι ιδέες μπορώ να πω. Σκέφτομαι να κάνουμε ένα meeting, για να ανταλάξουμε πιο άμεσα ιδέες και να συζητήσουμε πως θα συνεχίσουμε. Αν είστε θετική θα ανοίξω μια ψηφοφορία για να επιλέξουμε την καλύτερη ώρα και μέρα.
Meeting μέσω irc; Εγώ δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν ξέρω αν μπορούν όλοι μέσω irc. Πάντως δεν είναι τίποτα δύσκολο, ίσα ίσα εύκολο είναι.
Λοιπόν παιδιά, τι θα λέγατε αν στέλναμε μήνυμα στους ιταλούς
ζητώντας να μας δώσουν τον κώδικα από το παραμετροποιημένο moinmoin τους;
Για να έχουμε την ίδια μορφή wiki με το δικό τους. Πως σας φαίνεται σαν ιδέα;
Όλοι μπορούνε
Νομίζω πως έχουν προσθέσει λίγες επεκτάσεις (modules) και έχουν ρυθμίσει λίγο το λογισμικό για τις ανάγκες τους. Ποιός διαχειρίζεται το moinmoin μας ; Αν υπάρχει κάποιο άτομο για την δουλειά που έχει και χρόνο, πιστεύω μπορεί να έρθει σε επαφή με τους Ιταλούς για να ρωτήσει περισσότερες λεπτομέριες και τέλος να προσαρμόσει το λογισμικό στις ανάγκες μας, που αν και δεν πρέπει να διαφέρουν απο αυτές των Ιταλών, δεν είναι και ίδιες κιόλας.
Τέλος πάντων να μην κολλήσουμε σε αυτά, δηλαδή αν θα πάρουμε αυτούσιο το λογισμικό θα το παραμετροποιήσουμε.
Αυτό που χριεαζόμαστε τώρα είναι το άτομο που θα κάνει την αλλαγή.