Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2012, 13:51
από Linuxlalala
toumbo έγραψε:Εγω εχω το πολυμηχανημα "MP160" της Canon και μου δουλευει κομπλε!

toumbo έγραψε:Μονο να επιλεξω τον οδηγο cups επιλεγοντας το ονομα και το μοντελο του εκτυπωτη μεσω του gui!Το μονο που θα θελα να ηταν να υπηρχαν επιλογες για συντηρηση(οπως καθαρισμος ή ευθυγραμμιση των κεφαλων εκτυπωσης) οπως στα windows.

Off topic:
Αυτό το λένε κομπλέ;;;
Έστω...Ποιόν driver επέλεξες?
Υ.Γ Δώσε και κάνα screenshoot...