Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2014, 17:41
από lucinos
Dreamy έγραψε:
Ερώτηση σφήνα για να μη το ξεχάσω: 32bit ή 64bit..?? Το desktop μπορεί και 64 (αν και νομίζω ότι είναι οριακά με 2 gb Ram), το λάπτοπ δεν μπορεί μιας και είναι πριν το 2007 αγορά αλλά γενικά μήπως η 32 ως επιλογή είναι ελαφρύτερη οπότε τα κατεβάσματά μου και στον μεγάλο να είναι 32bit ή δεν έχει καμμία σχέση αυτό..??

Σε αρκετά παλιούς υπολογιστές μόνο 32bit τρέχουν. Σε κάπως παλιούς μπορούν να τρέξουν και τα 64bit αλλά είναι πολύ προτιμότερα τα 32bit. Σε καινούργιους υπολογιστές κανείς βάζει 64bit. Προσωπικά βάζω τον ακόλουθο κανόνα σαν γρήγορο τρόπο εκτίμησης:
4GB ram και πάνω βάζεις 64bit
1GB ram και κάτω βάζεις 32bit
2-3 GB ram, γκρίζο. Αν αμφιβάλεις βάζεις 32bit.