Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2015, 18:57
fkol k4 έγραψε:Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος στο ελεύθερο λογισμικό.
http://crunchbangplusplus.org/
Μια προσπάθεια να υπάρξει συνέχεια του CrunchΒang, από κάποιους που το χρησιμοποιούσαν.
Υπάρχει και διαθέσιμο beta ISO.
Ωραιο και κατα τα πρότυπα του παλιου γνωστού crunchbang. 3-4 πραγματακια δεν δουλευουν σωστα ακόμα, αλλα φανατζομαι ειναι επειδη ειναι ακομα σε beta σταδιο.
2 πραγματακια που δεν μου αρεσαν ειναι 1) οτι δεν υπαρχει επιλογη για live session (δλδ ειναι μονο για εγκατασταση), και 2ον οτι ο εγκαταστατης ειναι σε στυλ netinstall. Οχι οτι ειχα καποιο θεμα, απλά ισως θα ηταν καλυτερα να το φτιαχνανε με GUI οπως το παλιό.
Ισως οταν βγει μια και καλή να εχουν αλλαξει αυτα. Μπράβο τους παντως για την προσπάθεια.
