Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 16:01
Babis_ECE έγραψε:Άντε να κυκλοφορήσει..!!! 26 μέρες έμειναν, και η κοινότητα περιμένει με ανυπομονησία!! Προσωπικά περιμένω το νέο σύστημα ειδοποιήσεων και την ταχύτητα της νέας έκδοσης.
Εγώ την έχω δοκιμάσει ήδη και είναι όντος πολύ γρήγορο το πολύ 25'' εκκίνηση και με 30-32 είσαι και μέσα , λογικά θα γίνει ακόμα και ποιο γρήγορο εάν βάλω και το /home και το /media/Backup σε ext4 άλλα βλέπουμε αργότερα .