Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2009, 18:52
Babis_ECE έγραψε:Εμένα μια χαρά δουλεύει πάντως.. Σου συνέβη κάθε φορά που πατούσες να δεις τα Νέα Μηνύματα?
Βασικά συνέβη κατά τις 3 τα ξημερώματα.
Μετά αυτό το post βέβαια μου το εμφάνισε ...
Φαίνεται μάλλον κατά τις 3 η ώρα σταματάει να ανακοινώνει τις προηγούμενης μέρας τα post ως καινούργια.