Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2009, 00:51
από ilpara
@akisp όπως θα διαβάσεις στην αρχική δημοσίευση του παρόντος επί της οποίας έγινε η ψηφοφορία:
ilpara έγραψε:Ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας της ομάδας διαχειριστών-συντονιστών του φόρουμ περιγράφεται στην υπό εξέλιξη δημόσια συζήτηση ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ

και πηγαίνοντας στο ΚΑΝΟΝΕΣ οργάνωσης-λειτουργίας της ομάδας του φόρουμ -το οποίο επίσης τέθηκε σε ψηφοφορία- διαβάζεις:
ilpara έγραψε:Οι διαχειριστές μεριμνούν για τεχνικά θέματα (πλατφόρμα υλοποίησης) που αφορούν την λειτουργία του φόρουμ. Επιπροσθέτως έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν και ως συντονιστές. Αλλαγές που αφορούν θέματα λειτουργίας (π.χ. αλλαγές nickname, επίβλεψη μελών, κλπ) θα συζητούνται πρώτα στην ομάδα και αν είναι σοβαρό θέμα (π.χ. πιθανή διαγραφή μέλους) στην κοινότητα.

...συνεπώς η απορία ή ένσταση σου έχει ήδη απαντηθεί και αποφασισθεί, με πλήρη συνείδηση, πλειοψηφικά από όλα τα μέλη της κοινότητας που ενδιαφέρθηκαν να συμμετάσχουν :)

akisp έγραψε:Εφοσον υπαρχουν εξαιρεσεις που συνδιαζουν ολα τα προσοντα αυτο ειναι το καλυτερο.
δώσε μας την ευχή σου όλοι να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο, θα το προσπαθήσουμε πάντως :D
...και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι και οι 3 διαχειριστές έχουν εμπειρία και προσωπικότητα κατάλληλη για να ανταποκριθούν και στα καθήκοντα του συντονιστή ;)