Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2010, 20:03
από hlias
Ουπς!
Το mod είναι για να πάρεις το υπόλοιπο τις διαίρεσης 2 ΑΚΕΡΑΙΩΝ αριθμών. Επομένως, ο x πρέπει να είναι integer.