Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2013, 22:21
από dkappou
Δυστυχώς πάλι δε μπορώ να βγάλω άκρη! Το δοκίμασα και στο NetBeans και πάλι δε βλέπει όλα τα αρχεία. Ενώ υπάρχουν, δεν τα "τραβάει". Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ώστε να το τρέξω με οποιοδήποτε πρόγραμμα, με οποιοδήποτε τρόπο, θα το εκτιμούσα πολύ!

Ευχαριστώ πολύ.