Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2013, 22:21
Δυστυχώς πάλι δε μπορώ να βγάλω άκρη! Το δοκίμασα και στο NetBeans και πάλι δε βλέπει όλα τα αρχεία. Ενώ υπάρχουν, δεν τα "τραβάει". Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ώστε να το τρέξω με οποιοδήποτε πρόγραμμα, με οποιοδήποτε τρόπο, θα το εκτιμούσα πολύ!
Ευχαριστώ πολύ.
Ευχαριστώ πολύ.