Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2010, 14:19
Χμμμ, το κακό είναι πως όταν επεξεργάζομαι αρχεία , θέλω ν' ανοίγουν και σε MS αλλά και σε OpenOffice, οπότε γίνεται αυτό που λές? 
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/