Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2010, 10:01
γεια σας... όταν πάω να ανοίξω ένα συγκεκριμένο .ppt (ms powerpoint) ,το οποιο περιέχει μαθηματικα σύμβολα κλπ , με το openofice τότε μερικά σύμβολα δεν μου τα δείχνει ενώ άλλα είναι το ένα πανω απο το αλλο ... ψιλομπάχαλο δλδ . Ενω με τα παραθυρα ανοίγει μια χαρα
Για του λόγου το αληθές :

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
γιατί τα βγάζει έτσι? πως μπορώ να το κάνω να τα δείχνει κανονικά ... σε ολα τα ppt θα έχω αυτο το πρόβλημα δλδ? :p
Για του λόγου το αληθές :

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
γιατί τα βγάζει έτσι? πως μπορώ να το κάνω να τα δείχνει κανονικά ... σε ολα τα ppt θα έχω αυτο το πρόβλημα δλδ? :p