Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2010, 10:01
από ALdaperan
γεια σας... όταν πάω να ανοίξω ένα συγκεκριμένο .ppt (ms powerpoint) ,το οποιο περιέχει μαθηματικα σύμβολα κλπ , με το openofice τότε μερικά σύμβολα δεν μου τα δείχνει ενώ άλλα είναι το ένα πανω απο το αλλο ... ψιλομπάχαλο δλδ . Ενω με τα παραθυρα ανοίγει μια χαρα

Για του λόγου το αληθές :

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

γιατί τα βγάζει έτσι? πως μπορώ να το κάνω να τα δείχνει κανονικά ... σε ολα τα ppt θα έχω αυτο το πρόβλημα δλδ? :p