Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2010, 11:43
από panligo
Επειδή έχω χρησιμοποιήσει το Matlab (πλέων χρησιμοποιώ το octave) σου προτείνω να ρίξεις μα ματιά στο octave. Για να το εγκαταστήσεις από το κέντρο λογισμικού μαζί με ένα γραφικό περιβάλλον πέρασε το qtoctave. Θα προσαρμοστείς γρήγορα.