Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2010, 11:43
Επειδή έχω χρησιμοποιήσει το Matlab (πλέων χρησιμοποιώ το octave) σου προτείνω να ρίξεις μα ματιά στο octave. Για να το εγκαταστήσεις από το κέντρο λογισμικού μαζί με ένα γραφικό περιβάλλον πέρασε το qtoctave. Θα προσαρμοστείς γρήγορα.