Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2010, 16:05
dtrzG έγραψε:Αν δοκιμασεις μια απλη μετονομασια καταληξης αρχειου δεν θα δουλεψει ? Οσες φορες το ειχα κανει παντως δουλευε κανονικα.Δηλαδη μετονομασια αρχειου onoma.ods σε onoma.xls και Apply.Απλο και θαυματουργο!
Τελικα ηταν τοσο απλο......
Ευχαριστω πολυ