Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2010, 16:25
xaris2335 έγραψε:preskos7 έγραψε:Τελικα ηταν τοσο απλο......![]()
Τι να πω .....
![]()
![]()
Έλα ρε μεγάλε είσαι και πληροφορικάριος ντροπή.
Καποιες φορες το μυαλο κολλαει χωρις αυτο να σημαινει οτι προσπαθω να δικαιολογηθω . Ηταν η πρωτη φορα που χρησιμοποιησα το openoffice για μια εργασια μου και δεν φανταζομουν οτι δινοντας την καταληξη που θελω εγω θα ηταν ολα οκ.....Οσο ζεις μαθαινεις τελικα.....