Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2010, 16:25
από preskos7
xaris2335 έγραψε:
preskos7 έγραψε:Τελικα ηταν τοσο απλο...... :wtf: :wtf: Τι να πω ..... :eh: :eh:

Έλα ρε μεγάλε είσαι και πληροφορικάριος ντροπή. :thumbup:



Καποιες φορες το μυαλο κολλαει χωρις αυτο να σημαινει οτι προσπαθω να δικαιολογηθω . Ηταν η πρωτη φορα που χρησιμοποιησα το openoffice για μια εργασια μου και δεν φανταζομουν οτι δινοντας την καταληξη που θελω εγω θα ηταν ολα οκ.....Οσο ζεις μαθαινεις τελικα..... :crazy: