Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2010, 18:47
όταν γράφω με ελληνικά στο lyx τότε δεν μου μετατρέπει το κείμενο μου σε pdf ενω με τα αγγλικά όλα είναι οκ ...τι συμβαινει??
βρήκα και αυτό αλλα δε καταλαβα και πολλά viewtopic.php?t=11540
βρήκα και αυτό αλλα δε καταλαβα και πολλά viewtopic.php?t=11540