Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2010, 18:47
από ALdaperan
όταν γράφω με ελληνικά στο lyx τότε δεν μου μετατρέπει το κείμενο μου σε pdf ενω με τα αγγλικά όλα είναι οκ ...τι συμβαινει??

βρήκα και αυτό αλλα δε καταλαβα και πολλά viewtopic.php?t=11540