Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2010, 17:30
ΛΥΘΗΚΕ!!!!!!!!
είπα να αρχίσω να βγάζω ένα ένα τά προγράμματα επεξεργασίας γραφικών και να ξαναδοκιμάζω
το conflict ήταν με το xsane

σας ευχαριστώ για το χρόνο και τίς συμβουλές σας
(διόρθωσα και τόν τίτλο)
(έκανα και update στο θέμα πού δήλωσα ότι το upgrade στη 10.10 ήταν χωρίς κανένα πρόβλημα)
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=14939
είπα να αρχίσω να βγάζω ένα ένα τά προγράμματα επεξεργασίας γραφικών και να ξαναδοκιμάζω
το conflict ήταν με το xsane

σας ευχαριστώ για το χρόνο και τίς συμβουλές σας
(διόρθωσα και τόν τίτλο)
(έκανα και update στο θέμα πού δήλωσα ότι το upgrade στη 10.10 ήταν χωρίς κανένα πρόβλημα)
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=14939