Δημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2010, 22:19
από logari81
το octave εχει δυο εναλλακτικά backend για plotting, υποθετω χρησιμοποιείς το gnuplot που είναι το default. Βαλε ενα screenshot και θα σου πω τι να κανεις. Γενικά όμως αν δεν εχει διορθωθει ήδη μπορούμε να το διορθώσουμε το Octave ώστε να συμπεριφέρεται σωστά.