Δημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2010, 14:21
2010 έγραψε:για να μην εμφανιζονται προβληματα εγκαταστασης σε ατομα με χαμηλες γνωσεις οσον αφορα το τρεξιμο κωδικα.
@2010: επειδή μάλλον έχεις σκοπό να μεταφράσεις ότι ελεύθερο λογισμικό κυκλοφορεί ίσως να ηταν χρησιμο να σου δειξω πως να φτιαξεις ένα αποθετήρι λογισμικού PPA και πως να βαζεις εκεί τις μεταφρασμενες εκδόσεις των προγραμματων που φτιάχνεις ώστε όσοι θέλουν να τα δοκιμάσουν να μην χρειάζονται χειροκίνητη αντικατάσταση του αρχειου mo. Το PPA έχει στην αρχή πολύ γραφειοκρατία αλλά ειναι κάτι πάρα πολύ χρήσιμο.
pros έγραψε:στην εικόνα φαίνεται ότι έχω εγκατεστημένο, όταν ψάχνω με «cairo» στο synaptic...
μάλλον το libcairo2-dev χρειάζεται.