Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2011, 15:48
από Reinach
Επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα, στην έκδοση 10.10 η τελεία δεν αναγνωρίζεται όταν η γλώσσα είναι Αγγλικά, πρέπει όντως να πας το χέρι στο πληκτρολόγιο για να γράψεις το "," πράγμα που είναι εκνευριστικό. Είναι bug όπως φαίνεται αυτό...και εγώ νόμιζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στη δική μου εγκατάσταση.

Δεν έχω δοκιμάσει τη λύση σου medigeek ακόμη, αλλά τί θα γίνεται, κάθε φορά θα πρέπει να τρέχουμε τον εκκινητή πριν τη χρήση της αριθμομηχανής;