To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-grhttps://forum.ubuntu-gr.org/
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?p=162865#p162865
iaberis έγραψε:Ζήτω που καήκαμε μέχρι τότε!