Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2011, 13:15
από the_eye
Δεν κατεβάζεις τα rpm, κατεβάζεις τα deb
Πήγαινε εδώ
http://el.libreoffice.org/download/?lang=el
Επέλεξε Linux x86 deb ή Linux x64 deb
κατέβασε τα langpack και helppack αποσυμπίεσέ τα και τρέξτα με 2πλό click