Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2012, 23:35
από ubuntunoid
Δες αν γίνεται να το ρυθμίσεις μεσω nvidia-settings.
Αν δεν έχει την ανάλυση που θέλεις ανοιξε ενα νέο θεμα στην ενότητα για τις κάρτες γραφικών για το νέο σου πρόβλημα.
Θα βρείς ευκολότερα λυση εκεί πιστεύω, εδω πλέον είμαστε offtopic