Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2012, 23:35
Δες αν γίνεται να το ρυθμίσεις μεσω nvidia-settings.
Αν δεν έχει την ανάλυση που θέλεις ανοιξε ενα νέο θεμα στην ενότητα για τις κάρτες γραφικών για το νέο σου πρόβλημα.
Θα βρείς ευκολότερα λυση εκεί πιστεύω, εδω πλέον είμαστε offtopic
Αν δεν έχει την ανάλυση που θέλεις ανοιξε ενα νέο θεμα στην ενότητα για τις κάρτες γραφικών για το νέο σου πρόβλημα.
Θα βρείς ευκολότερα λυση εκεί πιστεύω, εδω πλέον είμαστε offtopic