Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2012, 22:19
από dimkalg
the_eye έγραψε:Δοκίμασε να το τρέξεις από τερματικό, βγάζει κάτι ;

Πως το τρέχω σε τερματικό;;;