Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2012, 22:19
the_eye έγραψε:Δοκίμασε να το τρέξεις από τερματικό, βγάζει κάτι ;
Πως το τρέχω σε τερματικό;;;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
the_eye έγραψε:Δοκίμασε να το τρέξεις από τερματικό, βγάζει κάτι ;