Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2013, 21:31
OK!
Ευχαριστω asve και joe iwannou!
Δεν βαζω ακομα το πρασινο τικ γιατι το θεμα ειναι γενικο: "Αποριες GIMP" και μπορει να χρειαστει να το συνεχισω εγω ή καποιος αλλος με νεες αποριες.
Ευχαριστω asve και joe iwannou!
Δεν βαζω ακομα το πρασινο τικ γιατι το θεμα ειναι γενικο: "Αποριες GIMP" και μπορει να χρειαστει να το συνεχισω εγω ή καποιος αλλος με νεες αποριες.