Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 00:48
Δες το Tomboy απ' το κέντρο λoγισμικού. Συνεργάζεται νομίζω και με android.
Μεταφέρθηκε στην κατάλληλη ενότητα
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Μεταφέρθηκε στην κατάλληλη ενότητα