Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 00:48
από konnn
Δες το Tomboy απ' το κέντρο λoγισμικού. Συνεργάζεται νομίζω και με android.

Μεταφέρθηκε στην κατάλληλη ενότητα