Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2013, 14:57
από abramis
δεν δοκιμάζεις την 4.0.2 έκδοση που βγήκε πριν μια βδομάδα. είναι πολύ σταθερή σε σχέση με την 4.0.0 που χε βγει πριν 2 μήνες και σε μένα τουλάχιστον είχε προβλήματα. δες εδώ πως.
Off topic:
αυτή η εικόνα με την πρασινάδα δεν είναι η default των XP (αν όχι, έστω της μοιάζει πολύ); νοσταλγούμε τα "παραθύρια"; :P