Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2013, 09:48
Ἂν ἔχεις dual-boot σύστημα (ποὺ νομίζω ὅτι ἔχεις), τὰ πράγματα εἶναι λίγο πιὸ ἁπλά: Βρίσκεις τὸ partition τῶν windows, πηγαίνεις στὸν φάκελο συστήματος, βρίσκεις τὸν φάκελο fonts καὶ ἐπιλέγεις ὅσες γραμματοσειρὲς θέλεις, τὶς ὁποῖες στὴ συνέχεια κάνεις copy-paste στὸν (κρυφό!) φάκελο τοῦ home σου (τὸν .fonts) καὶ εἶσαι ἕτοιμη.
Ἂν δὲν ἔχεις windows partition, κάνε τὴν ἴδια διαδικασία μὲ ἕνα στικάκι γιὰ ἐνδιάμεσο.
Ἂν δὲν ἔχεις windows partition, κάνε τὴν ἴδια διαδικασία μὲ ἕνα στικάκι γιὰ ἐνδιάμεσο.